lunes, 2 de mayo de 2011

ARTE CORPORATIVO


La agencia Dorothy ubicada en Manchester, nos trae una serie de pinturas basadas en logos corporativos que nos da una  nueva lección de arte abstracto con intenso sabor a capitalismo.

¿Arte abstracto o política de marketing?



5 comentarios:

  1. Definitivamente... política de marketing...

    ResponderEliminar
  2. Vamos a ver, non deixa de ser política de marketing, pero digamos que ven a ser unha aplicación da arte o mercado económico, e non por elo deixa de ser unha expresión artística máis. Dende a aparición da publicidade, ésta non deixou de ser unha das fontes máis abundantes de arte, e unha das que máis permite alcanzar á xente de a pé

    ResponderEliminar
  3. Eu vexoo bastante como arte a verdade, da unha visión bastante diferente do que estamos acostumados a ver sin añadir nada novo sobre o que xa existe, eso é arte! ou non? xDD

    ResponderEliminar
  4. Penso que non é un arte inocente, dende logo. Non ten porque ser politica de marketing, pode ser unha critica, pero a escolla de marcas para incorporalas a obra artistica, no contexto da contemporaneidade hoxe, ten algún tipo de finalidade máis peliaguda que a de deleitar o populacho.

    ResponderEliminar
  5. Vale, está claro que non é un arte digamos 'de autor', senón que é un arte dirixido a un obxectivo. Unhas obras irán dirixidas ó deleite visual, outras ó reclamo político e outras ó marketing

    ResponderEliminar