La agencia Dorothy ubicada en Manchester, nos trae una serie de pinturas basadas en logos corporativos que nos da una nueva lección de arte abstracto con intenso sabor a capitalismo.
Vamos a ver, non deixa de ser política de marketing, pero digamos que ven a ser unha aplicación da arte o mercado económico, e non por elo deixa de ser unha expresión artística máis. Dende a aparición da publicidade, ésta non deixou de ser unha das fontes máis abundantes de arte, e unha das que máis permite alcanzar á xente de a pé
Eu vexoo bastante como arte a verdade, da unha visión bastante diferente do que estamos acostumados a ver sin añadir nada novo sobre o que xa existe, eso é arte! ou non? xDD
Penso que non é un arte inocente, dende logo. Non ten porque ser politica de marketing, pode ser unha critica, pero a escolla de marcas para incorporalas a obra artistica, no contexto da contemporaneidade hoxe, ten algún tipo de finalidade máis peliaguda que a de deleitar o populacho.
Vale, está claro que non é un arte digamos 'de autor', senón que é un arte dirixido a un obxectivo. Unhas obras irán dirixidas ó deleite visual, outras ó reclamo político e outras ó marketing
Definitivamente... política de marketing...
ResponderEliminarVamos a ver, non deixa de ser política de marketing, pero digamos que ven a ser unha aplicación da arte o mercado económico, e non por elo deixa de ser unha expresión artística máis. Dende a aparición da publicidade, ésta non deixou de ser unha das fontes máis abundantes de arte, e unha das que máis permite alcanzar á xente de a pé
ResponderEliminarEu vexoo bastante como arte a verdade, da unha visión bastante diferente do que estamos acostumados a ver sin añadir nada novo sobre o que xa existe, eso é arte! ou non? xDD
ResponderEliminarPenso que non é un arte inocente, dende logo. Non ten porque ser politica de marketing, pode ser unha critica, pero a escolla de marcas para incorporalas a obra artistica, no contexto da contemporaneidade hoxe, ten algún tipo de finalidade máis peliaguda que a de deleitar o populacho.
ResponderEliminarVale, está claro que non é un arte digamos 'de autor', senón que é un arte dirixido a un obxectivo. Unhas obras irán dirixidas ó deleite visual, outras ó reclamo político e outras ó marketing
ResponderEliminar